Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę akcesoriów reklamowych dla Centrum Informacji Turystycznej w Przemyślu

Przemyski Ośrodek Sportu i Rekreacji jako zamawiający prowadzi postępowanie przetargowe  zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1), ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł netto.

 

  1. Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na;

 

Dostawę akcesoriów reklamowych dla Centrum Informacji Turystycznej w Przemyślu

…………………………..................................……………………………………………………………

(nazwa przedmiotu zamówienia)

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Specyfika głównych wymagań
    - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy

- Złożenie tylko jednej oferty

 - Załączenie do oferty wybranych akcesoriów, celem oceny – dotyczy tylko w przypadku wezwania zamawiającego

  1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty jakie wykonawca  powinien załączyć do oferty:

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała:
    1. wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
    2. wypis z KRS lub CEIDG

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz  przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać droga elektroniczną albo pisemnie.

V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się

z  wykonawcami.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami oraz do  udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są;

- w sprawach merytorycznych zamówienia – Mateusz Podolak e-mail;

- w sprawie procedury przetargowej – Bogdan Zięba e-mail; , tel 16 307-05-04 w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach 8,00 – 13,00

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie zamawiającego – sekretariat Ip lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej „Oferta cenowa na dostawę akcesoriów reklamowych dla Centrum Informacji Turystycznej w Przemyślu” ,w takim terminie, aby przesyłka dotarła do siedziby zamawiającego do dnia 24.04.2025 do godz 11,30

VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.

- kryterium cenowe 70% - (C)

- kryterium jakościowe 30% - (KJ)

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów przyznanych w kryterium „Cena” (C) oraz ilość punktów przyznanych przez komisję zamawiającego, w kryterium (KJ).

Uwaga :

Przez cenę oferty należy rozumieć wartość brutto razem, wykazaną w arkuszu oferty.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. W przypadku stwierdzenia braków formalnych badanej oferty zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba ze oferta z innych przesłanek podległaby odrzuceniu.
  2. W przypadku niejasności bądź wątpliwości co do treści oferty zamawiający wzywa wykonawcę do ich wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
  3. Zamawiający ma prawo wezwać wykonawcę o dostarczenie wybranych akcesoriów celem oceny. Dostawa akcesoriów i zwrot do wykonawcy, na jego koszt.
  4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy,  jednak nie później niż w terminie związania ofertą.
  6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na zasadach określonych w regulaminie.
  8. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

PDFogłoszenie.pdf (780,89KB)
DOCumowa- projekt.doc (56,50KB)
ZIPRe_ Załącznik nr 4.zip (128,69KB)
 

Opublikował(a): Krzysztof Błażkowski Data publikacji: 16-04-2025 22:49 Modyfikował(a): Krzysztof Błażkowski Data modyfikacji: 16-04-2025 22:50

Na skróty