Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę akcesoriów reklamowych dla Centrum Informacji Turystycznej w Przemyślu
Przemyski Ośrodek Sportu i Rekreacji jako zamawiający prowadzi postępowanie przetargowe zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1), ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych i Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000zł netto.
- Zamawiający zaprasza do złożenia oferty cenowej na;
Dostawę akcesoriów reklamowych dla Centrum Informacji Turystycznej w Przemyślu
…………………………..................................……………………………………………………………
(nazwa przedmiotu zamówienia)
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
- Złożenie tylko jednej oferty
- Załączenie do oferty wybranych akcesoriów, celem oceny – dotyczy tylko w przypadku wezwania zamawiającego
- Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała:
- wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wg. załączonego wzoru formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania;
- wypis z KRS lub CEIDG
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać droga elektroniczną albo pisemnie.
V. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z wykonawcami.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są;
- w sprawach merytorycznych zamówienia – Mateusz Podolak e-mail;
- w sprawie procedury przetargowej – Bogdan Zięba e-mail; , tel 16 307-05-04 w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach 8,00 – 13,00
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie zamawiającego – sekretariat Ip lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej „Oferta cenowa na dostawę akcesoriów reklamowych dla Centrum Informacji Turystycznej w Przemyślu” ,w takim terminie, aby przesyłka dotarła do siedziby zamawiającego do dnia 24.04.2025 do godz 11,30
VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
- kryterium cenowe 70% - (C)
- kryterium jakościowe 30% - (KJ)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów przyznanych w kryterium „Cena” (C) oraz ilość punktów przyznanych przez komisję zamawiającego, w kryterium (KJ).
Uwaga :
Przez cenę oferty należy rozumieć wartość brutto razem, wykazaną w arkuszu oferty.
VIII. Informacje o formalnościach
- W przypadku stwierdzenia braków formalnych badanej oferty zamawiający wezwie wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba ze oferta z innych przesłanek podległaby odrzuceniu.
- W przypadku niejasności bądź wątpliwości co do treści oferty zamawiający wzywa wykonawcę do ich wyjaśnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
- Zamawiający ma prawo wezwać wykonawcę o dostarczenie wybranych akcesoriów celem oceny. Dostawa akcesoriów i zwrot do wykonawcy, na jego koszt.
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze wykonawcy, jednak nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na zasadach określonych w regulaminie.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
ogłoszenie.pdf (780,89KB)
umowa- projekt.doc (56,50KB)
Re_ Załącznik nr 4.zip (128,69KB)