POSiR Fit

Przemyśl, ul. Mickiewicza 30

tel.: 16 307 03 37
email: fit@posir.pl

Godziny otwarcia:

Poniedziałek: 8:00 – 22:00
Wtorek: 8:00 – 22:00
Środa: 8:00 – 22:00
Czwartek: 8:00 – 22:00
Piątek: 8:00 – 22:00
Sobota: 8:00 – 21:00
Niedziela: NIECZYNNE

www-logo-fit.png

GRAFIK ZAJĘĆ GRUPOWYCH

PDFgrafik-fit-15-kwietnia-2024.pdf (63,97KB)


CENNIK

PDFcennik-posir-fit.pdf (255,44KB)

Informujemy, iż zniżki Karty Dużej Rodziny udzielane są posiadaczom Kart oznaczonych 17 cyframi, z których 7 pierwszych stanowi identyfikator danej Gminy.

– Gmina Miejska Przemyśl  – 1862011……
– Gmina Krasiczyn – 1813042…….
– Gmina Żurawica – 1813102……
– Gmina Miejska Radymno – 1804021…….

 


PDFSilownia__PozwolenieRodziceSilownia.pdf (119,41KB)
PDFRegulamin-korzystania-z-Jacuzzi.pdf (64,92KB)
PDFRegulaminKorzystaniaZSauny.pdf (252,18KB)
PDFRegulaminSilowniaFitnesPOSiR_2016.pdf (191,94KB)

 

POSiR fit oferuje Państwu korzystanie z siłowni, zajęć grupowych, strefy spa – sauny, jacuzzi oraz rollena – maszyny do masażu limfatycznego.

Siłownia zaopatrzona jest w sprzęt do treningu cardio oraz siłowego.

W ofercie posiadamy 9 rodzajów treningów grupowych prowadzonych przez wyszkolonych instruktorów oraz trenerów personalnych.

Zajęcia skierowane są do różnych grup docelowych klientów i nastawione na inny rozwój, zajęcia cardio, siłowe, wzmacniające, taneczne oraz rozciągające.

Jako jedyni na Podkarpaciu posiadamy zajęcia licencjonowane marki

Les MillsTM– BODY PUMPTM i Core TM.


ZAJĘCIA GRUPOWE

LES MILLS BODY PUMP

Praca nad całym ciałem z wykorzystaniem sztangi, trenng skierowany zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, programowanie treningowe oparte o wiedzę specjalistów, połączenie muzyki z ruchem w odpowiednią choreografię. Główne zalety treningu: wysmuklenie ciała bez efektu napompowania, zwiększenie siły fizycznej oraz poprawa jakości kości (zapobiega osteoporozie). Les Mills to rewolucja w świecie fitnessu!

LES MILLS CORE

Trening skoncentrowany na mięśniach brzucha, pośladków i pleców z wykorzystaniem gum Smart Band, talerzy treningowych. Wersja treningu 45’ ale dynamika zajęć powoduje, że zaangażowane jest całe ciało co w efekcie daje szybkie rezultaty.

FAT BURNING

Istotą treningu fat burning są ćwiczenia wzmacniające poszczególne partie ciała (największy nacisk w trakcie zajęć kładzie się na dolne części, czyli nogi, pośladki i brzuch). Oprócz tego wykonuje się ćwiczenia rozciągające. Najlepsze efekty osiągniemy ćwicząc 3-4 razy w tygodniu w imię zasady systematyczności. Może być tez doskonałym uzupełnieniem do treningów siłowych.
Ma charakter aerobowy (tlenowy) – podczas treningu rozgrzejesz całe ciało, wzmocnisz układ oddechowy i krążenia oraz poprawisz koordynację ruchową. Intensywność zajęć jest dobrana w taki sposób, aby szybko zredukować poziom tkanki tłuszczowej.
Dobór ćwiczeń zależy od inwencji twórczej instruktora (albo możliwości uczestników zajęć). Zazwyczaj stosuje się podstawowe kroki taneczne i elementy sportowe połączone w prosty układ choreograficzny.

POWER COMBO trening intensywny wytrzymałościowo siłowy mający na celu spalanie, przyspieszenie metabolizmu i rzeźbę sylwetki w jednym. Polega na wykonywaniu ćwiczeń w ustalonym czasie z kilkunastosekundowymi przerwami. Są to np. pompki, podskoki, planki, skipy, i seria różnych ćwiczeń wykorzystujących głównie masę własnego ciała. Trening jest prosty szczególnie dla osób nie lubiących zajęć z wykorzystaniem trudnych układów choreograficznych. Najczęściej trening odbywa się z wykorzystaniem odważników ketlebell oraz hantli.

SHAPE&STRECH Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe połączone z aktywnym stretchingiem. Trening o umiarkowanej intensywności. Zajęcia polecane dla osób początkujących

MOBILITY FLEX zajęcia wzmacniająco- rozciągające mają na celu poprawę ruchomości w stawach, szczególnie części biodrowej, kolanowej, oraz barkowej. Zajęcia z wykorzystaniem różnych sprzętów.

LATINO FITNESS zajęcia ruchowe do skocznej muzyki latino, wykorzystywane są kroki z tańców latynoamerykańskich, zajęcia nie są choreograficzne, ruchy są proste do opanowania szczególnie dla osób początkujących, tempo jest intensywne.

ZDROWY KRĘGOSŁUP to zajęcia prozdrowotne polecane każdemu, bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.
To proste ćwiczenia, które przede wszystkim pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, zredukują ból pleców i karku, poprawią samopoczucie. Polecane są szczególnie dla osób które prowadzą siedzący lub stojący tryb pracy. Ponadto odpowiednio dobrane wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. program tych zajęć zawiera ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe, obejmuje także część relaksacyjną.
Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna być dla Ciebie priorytetem!

STREFA SPA

Saunę oraz jacuzzi rezerwujemy telefonicznie na wyłączność. W tym czasie nikt inny nie korzysta z z tej strefy, pozwala to na zachowanie prywatności i intymności.

Sauna jest niewielkim odizolowanym pomieszczeniem, w którym temperatura sięga 80-120 stopni Celcjusza, a powietrze w niej znajdujące się ma niską wilgotność. Wnętrze sauny wykonane jest z drewna abachi, charakteryzującego się dużą odpornością na wysoką temperaturę. Sercem sauny jest piec elektryczny, który wytwarza odpowiednią temperaturę. Do akumulacji ciepła używa się specjalnych kamieni, które nagrzewając się, dłużej utrzymują określone parametry wewnątrz pomieszczenia.

Sauna leczy:

Wielu lekarzy zaleca korzystanie z sauny w terapii nadciśnienia tętniczego. Udowodniono także, że wysoka temperatura i rozgrzewanie ciała są skutecznym sposobem wspomagania leczenia wielu innych schorzeń. Są wśród nich dolegliwości układu kostno – mięśniowego, sercowego czy oddechowego. 

Sauna polecana jest w przebiegu chorób takich jak:

  • Układ sercowo naczyniowy: nadciśnienie tętnicze, niedrożność tętnic obwodowych
  • Układ oddechowy: nieżyty górnych dróg oddechowych, zapalenie zatok, astma
  • Układ kostny: zapalenia stawów, kontuzje, urazy stawów, mięśni, kości
  • Układ rozrodczy: zaburzenia menstruacyjne
  • Układ nerwowy: wspomagająco w nerwicach

Przeciwwskazania:

Istnieje też kilka przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z sauny. Osoby ze zmianami miażdżycowymi, niewydolnością krążenia, nerek, wątroby, grzybicą, gruźlicą, schorzeniami o charakterze reumatoidalnym oraz chorobami oczu (jaskra, daltonizm) powinny unikać nadmiernego ogrzewania ciała. 

Jacuzzi jest prawdziwym zbawieniem dla zdrowia. Nie tylko poprawia stan ducha, ale i ciała.

 

Data modyfikacji: 15-04-2024 10:44

Na skróty