POSiR
Przemyski Ośrodek Sportu i Rekreacji

POSiR fit
Przemyśl, ul. Mickiewicza 30

tel: 16 678 57 58 wew. 34

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek: 8:00 – 22:00
Sobota: 8:00 – 21:00
Niedziela: Nieczynne

Zapraszamy na zajęcia, które zmienią twoją sylwetkę, poprawią samopoczucie, podwyższą twoją samoocenę zapewniając tym samym komfort psychiczny. Wpłyną pozytywnie na twoje zdrowie dodadzą pewności siebie. Jednocześnie co najważniejsze dostarczą relaksu i będą miłą odskocznią od problemów dnia codziennego. 

BodyPump™ LESMILLS jest treningiem siłowym do muzyki, który stanowi wyzwanie oraz wzmacnia Twoje ciało.

Zajęcia są idealne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, którzy chcą przećwiczyć wszystkie grupy mięśniowe w godzinę. BodyPump™ jest łatwym i efektywnym treningiem, który daje widoczne rezultaty.

Główne zalety treningu: wysmuklenie ciała bez efektu napompowania, zwiększenie siły fizycznej oraz poprawa jakości kości (zapobiega osteoporozie).

Zajęcia odbywają się z instruktorem i prowadzone są do precyzyjnie dobranej muzyki, która ułatwia wykonanie ćwiczeń w wymaganym tempie oraz pomaga w treningu ze sztangą.

Na czym polega i jakie daje efekty trening BodyPump™?

BodyPump™ to zajęcia grupowe z wykorzystaniem sztang o umiarkowanym obciążeniu. Sekret gwarantowanych efektów to: właściwa technika ćwiczeń, kombinacja tempa od wolnego do szybkiego i tzw. The REP Effect™. Grupa specjalistów fizjoterapii i sportowców firmy LESMILLS opracowuje program BodyPump™, który „pobudzi” do pracy wszystkie mięśnie i włókna mięśniowe. Cały trening 55 minut to około 1000 powtórzeń (czterokrotnie więcej niż standardowy trening fitness).

Identyczny trening ćwiczy cały świat i jest on zmieniany co 3 miesiące. 

Rok 2017 jest historycznym, gdyż w I kwartale ćwiczymy 100-tne wydanie programu – już od 25 lat BodyPump™ zmienia świat na zdrowy i bardziej „FIT”. 

CO DAJE TRENING BODYPUMP™?

Spalenie minimum 590 kalorii podczas jednych zajęć.

Wysmuklenie i wyszczuplenie sylwetki.

Poprawa tężyzny fizycznej i ogólnej kondycji.

Zapobiega osteoporozie.

Budujące uczucie osiągnięcia celu i poprawę humoru.

Jak wyglądają zajęcia?

Zajęcia BodyPump™ prowadzone są w grupie i mogą być prowadzone w formatach: 30, 45 lub 55 minut. Na początku każdy uczestnik otrzymuje sztangę z talerzami o wadze 5 kg, 2,5 kg i 1,25 kg.

Ciężar dobiera Instruktor do indywidualnych możliwości i poziomu zaawansowania uczestnika zajęć. Instruktor ćwiczy razem z całą grupą, aby uczestniczy mogli naśladować poprawną technikę i tempo każdego ćwiczenia.

Nazwy ćwiczeń podawane są w języku angielskim, dzięki czemu zajęcia BodyPump™ nawet bez znajomości języka możesz kontynuować na całym świecie.

Zgodnie z zasadą ćwiczeń grupowych, każdy szanuje czas innych uczestników i wszelkie pytania, niejasności kieruje do Instruktora przed lub po zajęciach.

Pamiętaj! Instruktor jest zawsze do Twojej dyspozycji na około 30 min przed i po zajęciach. Technika jest najważniejsza i nie obawiaj się zapytać, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości.

 

Do każdej piosenki trenowana jest inna grupa mięśniowa.

BodyPump™ – główne typy ćwiczeń:

  • SQUATS (przysiady ze sztangą) – koncentracja na mięśnie: pośladkowe i „posterior chain”, czyli mięśnie tylnej części ciała.

  • LUNGES (wykroki) – koncentracja na mięśnie: pośladkowe i czworogłowy uda.

  • DEADLIFT (martwy ciąg) – koncentracja na mięśnie: „posterior chain”, czyli mięśnie pośladkowe, ścięgna, dolna i górna część pleców. 

  • CHEST (wyciskanie sztangi nad klatkę piersiową w leżeniu na stepie) – koncentracja na mięśnie: piersiowy, naramienny i triceps.

  • DEADROW (wiosłowanie sztangą) – koncentracja na mięśnie: łopatki.

  • TRICEPS (wyciskanie sztangi nad czoło w leżeniu na stepie) – koncentracja na mięśnie: triceps.

  • SHOULDERS (wyciskanie sztangi w pozycji stojącej nad głowę) – koncentracja na mięśnie: „core”, piersiowy, naramienny i triceps.
  • CORE (ćwiczenie z obciążeniem w leżeniu na stepie) – koncentracja na mięśnie: proste brzucha (sześciopak), skośne zewnętrzne i wewnętrzne.

Kiedy zauważę rezultaty treningu?

Trening 2-3 razy w tygodniu przez 3 miesiące gwarantuje widoczne efekty.

Po rozpoczęciu treningów BodyPump™ zauważysz poprawę napięcia mięśniowego. Więzadła i ścięgna mięśni potrzebują trochę czasu, aby przyzwyczaić się do tego treningu, dlatego nie przeciążaj ich zbyt mocno na początku! Zawsze zapytaj instruktora o możliwości zwiększenia obciążenia.

Aktywność fizyczna to program długoterminowy, który ma stać się nieodłącznym elementem Twojego życia. Kiedy przyzwyczaisz się do wykonywanych ćwiczeń, zauważysz, że możesz już zwiększyć obciążenie. Po około sześciu tygodniach ciało jest gotowe na większe ciężary. Wraz z rosnącą siłą Twoje ciało zacznie się zmieniać, będzie w coraz lepszej formie.

Uboczne efekty jakie można uzyskać ćwicząc ze sztangami to:

podczas jednych zajęć można spalić minimum 590 kcal i po skończonym treningu metabolizm wciąż jest na wysokim poziomie, proces redukcji tkanki tłuszczowej przedłuża się nawet do kilku godzin!

Panie mogą być spokojne, BodyPump nie rozbuduje nadmiernie ich sylwetki.

BodyPump™ – dla kogo są przeznaczone?

Fitness ze sztangami przeznaczony jest dla każdej zdrowej, dorosłej osoby, bez względu na jej poziom zaawansowania. Największe korzyści z zajęć mogą odnieść kobiety, ponieważ BodyPump™ rewelacyjnie ujędrniają i modelują całą sylwetkę, a zwłaszcza miejsca szczególnie narażone na odkładanie się tkanki tłuszczowej: uda, pośladki, brzuch i ramiona.

Trening ten znakomicie nadaje się też dla mężczyzn, którzy chcieliby schudnąć oraz przyzwyczaić ciało do ćwiczeń z obciążeniem. Nie da za to wymarzonych efektów tym mężczyznom, którzy liczą na rozbudowę tkanki mięśniowej albo mają już doświadczenie w treningach ze sztangą na siłowni.

CXWORX to kombinacja treningu siłowego i HIIT.

Efekty:

01 mocny i umięśniony brzuch

02 jędrne pośladki i uda

03 poprawa siły funkcjonalnej, dzięki której biegasz, skaczesz i unikasz kontuzji

Co to jest CXWORX? Dlaczego trwa tylko 30 minut?

CXWORX to kombinacja treningu siłowego i HIIT (trening interwałowy o wysokiej intensywności). skoncentrowanego na CORE (mięśnie korpusu: brzuch i pośladki).

Trening z inteligentną gumą SmartBand opracowaną przez LesMills.

Badania przeprowadzone przez Dr Jinger Gottschall z Pennsylvania State University (USA) z wykorzystaniem procesu elektromiografii potwierdziły, że 30 minut treningu CXWORX to optymalny czas na połączenie siły z intensywnością.

CXWORXJeśli będziemy trenować dłużej, nie będziemy w stanie osiągnąć fazy o wysokiej intensywności. Jeśli będziemy trenować krócej nie osiągniemy efektów treningu wytrzymałościowego/siłowego.

Czy CXWORX to trening również dla osób o małej aktywności fizycznej (początkujących)?

Tak, CXWORX to trening dla osób o dużej wytrzymałości i sile oraz dla osób początkujących.

Możliwość regulowania intensywnością treningu poprzez wybór opcji łatwiejszych każdego ćwiczenia dopasowuje trening do każdego poziomu sprawności. Instruktor w czasie treningu podaje opcje do każdego ćwiczenia np. bez SmartBand, mniejszy zakres ruchów, pozycja ciała.

Jak szybko zauważalne są efekty treningu CXWORX?

Etap 1

Efekt poprawy siły mięśni CORE (m.in. brzuch) przy regularnym, poprawnym technicznie treningu 2 – 3 razy w tygodniu jest już po 2-4 tygodniach i zależy od sprawności początkowej uczestnika zajęć.

Pierwszy etap efektów treningu CXWORX to poprawa siły mięśni, które kontrolują pozycję miednicy i kręgosłupa. Początkowe korzyści pojawiają się bardzo szybko: poprawa postawy i zabezpieczenie przed kontuzjami, dysfunkcją kręgosłupa lub bólem pleców.

Etap 2

Kolejny etap efektów treningu CXWORX to przede wszystkim estetyczny: rzeźba brzucha. Zmiany już po około 6 tygodniach. Pierwsza faza kilku tygodni treningu wzmacnia mięśnie CORE, poprawia technikę ćwiczeń i zaczyna się kolejny etap: rozwój dodatkowych włókien mięśniowych.

Od tej pory już wszystko w Twoich rękach jak szybko zobaczysz „sześciopak” na swoim brzuchu, bo tylko poprawna technika, regularność treningów i wybór opcji najtrudniejszych ćwiczeń proponowanych przez Instruktora to gwarantowany sukces.

CXWorx w Lejdis
CXWorx w Lejdis

Przeciwskazania:

ciąża, kontuzje kręgosłupa, stany chorobowe kręgosłupa oraz kości (osteoporoza).

Trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.

Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.

Jest to specjalnie opracowany system treningowy, składający się z ćwiczeń zaczerpniętych z innych dyscyplin sportu.
Dominują tu szybkie skoki oraz dynamiczne biegi w miejscu. Intensywny trening kończy się serią ćwiczeń wzmacniających oraz rozciągających.

Zajęcia na trampolinie wzmacniają i kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję, są idealne dla osób chcących zgubić nadmierną masę ciała.

Na jednych zajęciach można spalić aż 800kcal – 1000kcal.
Mimo wysokiej intensywności trening jest polecany każdemu, gdyż nie obciąża stawów.

trampoliny 2

Rola trampoliny w sporcie i rehabilitacji jest praktycznie niedoceniona. Ta nowoczesna , choć znana wcześniej, forma ruchu w sposób nader łatwy i przyjemny pozytywnie wpływa na kondycję naszego ciała, a zatem i ducha.

Ćwiczenia oparte są na ciągłym podtrzymywaniu dysbalansu, równowagi statycznej i dynamicznej poprzez zastosowanie miękkiego i amortyzującego podłoża.

Zaangażowanie naturalnych funkcji stabilizacyjnych układu nerwowego tj. propriocepcji, sensomotoryki i innych, jest celem wytworzenia (wzmocnienia) prawidłowych odruchów tegoż układu. Dzięki właściwej funkcji mięśni i stawów, poprawie ulega bezpieczeństwo treningowe, występuje mniejsze ryzyko doznania kontuzji.

Zajęcia na trampolinach mogą stanowić uzupełnienie specjalistycznej rehabilitacji u osób po zabiegach rekonstrukcyjnych ACL, MCL, PCL, uszkodzeniach łękotek, urazach barku, dłoni, stawu skokowego i innych.

Warunkiem jest modyfikacja programu ćwiczeń z zastosowaniem specjalistycznych metod neurofizjologicznych.

 

Forma ćwiczeń fizycznych, sprzyjająca utrzymaniu równowagi w organizmie

Ćwiczenia wykonywane są spokojnie, a tempo narzucane jest przez łagodną muzykę.

Ćwiczenia pilates wykorzystują elementy jogi i baletu. Dzięki temu wszystkie mięśnie poddają się rozciąganiu, spinaniu i ponownemu rozciąganiu.

Najważniejszy w tego typu technice jest fakt, że skupia się ona nie tylko na największych mięśniach, ale też na tych mniejszych.

Nie wiesz, co daje pilates?

Wykonując ćwiczenia regularnie, poprawiamy siłę, równowagę, elastyczność i koordynację ciała.

Mniej liczą się tu ruchy, a bardziej zmobilizowanie najgłębszych mięśni Twojego ciała – tych, które zwykle nie uczestniczą w ćwiczeniach.

Ponad to, wykorzystujesz ich dużą ilość jednocześnie, zamiast skupiać się na jednym konkretnym mięśniu.

Latino Fitness jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie.

Proste kroki taneczne i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba …. i wiele innych, stwarza atmosferę świetnej imprezy i pozwoli spalić wiele kalorii.

Lekcja składa się z krótkich choreografii, ale nie trzeba umieć dobrze tańczyć, najważniejsza jest zabawa.

Latino Fitness potrafi wycisnąć z Nas siódme poty, jednakże radość z tańca i wspaniała muzyka prowadzi nas dalej mimo dużego zmęczenia.

Energia jaką dostajemy po tej lekcji wystarcza na cały dzień.

Prozdrowotne zajęcia polecane każdemu, bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej.

Zdrowy kręgosłup to proste ćwiczenia, które przede wszystkim pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, zredukują ból pleców i karku, poprawią samopoczucie.

Polecane są szczególnie dla osób które prowadzą siedzący lub stojący tryb pracy.
Troska o zdrowy i mocny kręgosłup powinna być dla Ciebie priorytetem!

zdrowy kręgosłup

Ponadto odpowiednio dobrane wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców.

Program tych zajęć zawiera ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe, obejmuje także część relaksacyjną.

Jest to forma aktywności tlenowej, o umiarkowanym stopniu intensywności. Zestaw ćwiczeń wzmacniających połączonych z rozciąganiem.

Istotą treningu fat burning są ćwiczenia wzmacniające poszczególne partie ciała (największy nacisk w trakcie zajęć kładzie się na dolne części, czyli nogi, pośladki i brzuch). Oprócz tego wykonuje się ćwiczenia rozciągające.

Najlepsze efekty osiągniemy ćwicząc 3-4 razy w tygodniu w imię zasady systematyczności. Może być tez doskonałym uzupełnieniem do treningów siłowych.

Ma charakter aerobowy (tlenowy) – podczas treningu rozgrzejesz całe ciało, wzmocnisz układ oddechowy i krążenia oraz poprawisz koordynację ruchową. Intensywność zajęć jest dobrana w taki sposób, aby szybko zredukować poziom tkanki tłuszczowej.

Dobór ćwiczeń zależy od inwencji twórczej instruktora (albo możliwości uczestników zajęć). Zazwyczaj stosuje się podstawowe kroki taneczne i elementy sportowe połączone w prosty układ choreograficzny.

Fat burning jest mniej intensywny od aerobiku, ale przynosi lepsze korzyści – modeluje bowiem całą sylwetkę, przy minimalnym obciążeniu mięśni i stawów.

Power Combo – trening bardzo intensywny aerobowy mający na celu spalanie, przyspieszenie metabolizmu i rzeźbę sylwetki w jednym. Polega na wykonywaniu ćwiczeń w ustalonym czasie z kilkunastosekundowymi przerwami. Są to np. pompki, podskoki, plank, skipy, i seria różnych ćwiczeń wykorzystujących głównie masę własnego ciała. Trening jest prosty szczególnie dla osób nie lubiących zajęć z wykorzystaniem trudnych układów choreograficznych. Często wykorzystywany jest sprzęt np. hantle, stepy, inne ciężary, gumy, przez co trening jest urozmaicony. Regularne uczęszczanie daje szybkie efekty.

Nasza kadra

Nasza kadra posiada długoletnie doświadczenie w swoim zawodzie i ogromną pasję.

Certyfikowany instruktor BodyPump™ (rzeźba ciała) oraz CXWORX™ (trening brzuch&pośladki) LesMills.

Kocha ludzi i uwielbia ich zarażać swoim optymizmem oraz pozytywną energią. Sztanga i szpilki to jej dwa najważniejsze akcesoria w życiu, bo dzięki nim wygląda kobieco i zdrowo.

Ambitna i profesjonalna we wszystkim co robi. Dołączyła do rodziny LesMills, światowego Lidera programów Fitness. Czynnie uczestniczy w eventach i szkoleniach LesMills podnoszących kwalifikacje instruktorskie.

GosiaK lubi wyzwania i możliwość rozwoju swoich pasji.

Never Give Up” to jej ulubione motto życiowe.

Od lat trener personalny, instruktor fitness, idealny motywator dla Ciebie.

Zawsze stara się przekazać mnóstwo dobrej energii, uśmiechu i jednocześnie zmusić do wysiłku fizycznego.

Bardzo indywidualnie podchodzi do każdego klienta z precyzją przekazuje swoją wiedzę na temat sportu.

W POSiR fit instruktor PILATES.

      

Ania obecnie próbuje zarazić pasją do TAŃCA na zajęciach LATINO FITNESS, które są połączeniem tańca i treningu. Na bazie zdobytych doświadczeń ciągle stara się poszerzać swoją wiedzę. Uczestniczy w wielu konwencjach i szkoleniach fitness.

Jej zajęcia cieszą się dużą liczbą fanek. Wytrwałość, realizacja zamierzonych celów, upór, pozytywne myśleniem i energia każdego dnia towarzyszy Ani w zajęciach.

Na swoich zajęciach profesjonalna, skupiona na technice, niezwykle charyzmatyczna osoba od 8 lat prowadząca zajęcia zorganizowane. Swoim zaangażowaniem budzi pasję do aktywnego spędzania czasu, wyznaczając cele do realizacji w poprawie sylwetki, zdrowia i dobrego samopoczucia.

Kasia jest instruktorem różnorodnych form fitnessu – JOGA, AEROBIC 50+ oraz STEP AEROBIC.

Instruktor Fitness

Z wykształcenia jestem prawnikiem, jednak moje życie z większymi lub mniejszymi przerwami kręciło się wokół sportu.

Jestem osobą żywiołową, energiczną i podczas moich zajęć uczestniczki zostaną obdarzone niesamowitą dawką pozytywnej energii, która zostanie w nich długo po treningu.

Na moje zajęcia, na których można spalić nawet 1000 kcal zapraszam wszystkich. Wiek, waga nie stanowią przeszkody liczy się dobra atmosfera i dystans do siebie.

Instruktor Fitness / Pilates

Prowadzi zajęcia prozdrowotne – pilates, formy wzmacniające – interwał, trening funkcjonalny oraz choreograficzne – typu step.
Praca sprawia jej ogromną radość i daje satysfakcje.

Gabrysia wyróżnia się żywym temperamentem i znakomitym poczuciem humoru, dużą wyobraźnią ruchową i kreatywnością. Jest osobą z niepowtarzalną i niewyczerpaną energią.

Na co dzień uśmiechnięta, pozytywna, na sali treningowej skupiona, nie uznaje wymówek, dba przede wszystkim o bezpieczeństwo ćwiczących.

Wierzy że każda kobieta powinna dbać o organizację swojego czasu tak aby znaleźć chwilę tylko dla siebie, a siłownia i fitness jest idealnym sposobem na utrzymanie swojego ciała zarówno w sferze fizycznej i emocjonalnej.

Karolina prowadzi POWER COMBO i HIIT zgodnie z najnowszymi trendami treningowymi.

Cennik
LPRodzaj usługiCena
1.Bilet jednorazowy10 zł
2.Karnet 10 wejść80 zł